E-mailmarketing

Wist je dat maar 2 tot 4 procent van de bezoekers op je website direct een aankoop doet? Veel bezoekers willen eerst kennis met je maken voordat ze direct iets van je kopen. Daarom zijn weggevers ideaal om in te zetten. Een weggever zit gekoppeld aan jouw e-mailmarketing funnel en een advertentie. Zo krijg je (potentiële) klanten in je bakje en kun je ze in de funnel gaan sturen door je aankoopproces. 
marketing funnel

Wat levert een funnel op?

We kunnen niet direct zeggen wat een funnel oplevert, dit verschilt per bedrijf. Maar wat we wel weten is:
  • Het laat je mailinglijst groeien
  • Het maakt van website bezoekers klanten
  • Het geeft vertrouwen bij je doelgroep
  • Je kunt waarde leveren aan je doelgroep
  • Je kunt zelf de fases van je aankoopproces bepalen

Wat kunnen we voor je doen?

Content schrijven

De tekst van de mails is cruciaal van je funnel. Door de juiste snaar te raken met je content begeleid jij je klant door de juiste fase van het aankoopproces heen. Het draait om de combinatie waarde en sales. Wij kunnen de mails voor je schrijven.


Bouwen van de funnel

Met alleen mails schrijven ben je er nog niet. Een funnel betekent dat mensen je mailtjes op een bepaald tijdstip verstuurd en in een bepaalde volgorde gaan krijgen. Dit kan allemaal geautomatiseerd worden in een e-mailmarketing funnel. Dat kunnen wij voor je doen!


Leads genereren

Yes, je funnel staat en nu? Leads genereren, maar hoe doe je dat? Door adverteren en e-mailmarketing met elkaar te combineren. Gericht adverteren op de juiste doelgroep en die in de funnel laten komen. Met deze combinatie kunnen wij je je helpen. 


Samen je e-mailmarketing funnel bespreken?

Loop je te struggelen met je eigen e-mailmarketing funnel en kun je wel wat hulp gebruiken? Wij kunnen je helpen. We bouwen de mail funnel voor je op en schrijven de teksten. Zo kun jij je focussen op jouw expertise en doen wij dat ook!